اسعار نظام حكاية من اتصالات وطريقة التحويل لنظام حكاية

عرض نظام حكاية من اتصالات بمميزات الخط والكارت
نظام حكاية
نقدم لكم في الجوالات اسعار نظام حكاية من اتصالات وطريقة التحويل لنظام حكاية وسوف نستعرض لكم تفاصيل نظام حكاية احدث عروض شركة اتصالات مصر لعام 2016 …

تفاصيل اسعار نظام حكاية من اتصالات …

نظام حكاية ….. ينضرب بيه المثل !!!!! دلوقتي مع أنظمة حكاية الجديدة، هتستمتع بمزايا الخط والكارت والكنترول، باقاتك و مكالماتك لكل الشبكات مضمونة اختار النظام اللي يناسبك من ضمن أنظمة باقات الانترنت والمكالمات أو أنظمة المكالمات.

نظام اتصالات حكاية بالتفاصيل الكاملة وطريقة التحويل 2016

خطة الاسعار نظام حكاية من اتصالات :

اتصالات تعلن رسميا تفاصيل نظام حكاية الجديد.. تعرف عليها
اتصالات تعلن رسميا تفاصيل نظام حكاية الجديد.. تعرف عليها

التحويل لنظام حكاية من اتصالات :

للاشتراك في الخدمة يرجى الاتصال بـ *850# او ارسال رسالة لـ 850

المثل بيقول اضرب عصفورين بحجر، لكن اتصالات بتقول هتضرب 3 عصافير، الكنترول والكارت والخط، مع نظام حكاية الجديدمن اتصالات انتظرونا.

 

عن الجوالات

aljawalat الجوالات موقع تقني يهتم بأخبار التقنية واحدث التطبيقات والالعاب للايفون والايباد والاندرويد ووندوز فون.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *